Friday 10 November 2017

Forex Khan


Last ned Historical Forex Data til Excel Dette Excel-regnearket laster ned historiske Forex-data fra Internett. Du kan be om bud, spør og mellomstore priser for en rekke historiske valutaer. Du kan bruke disse dataene til å teste dine handelsstrategier, og utføre teknisk analyse (for eksempel å plotte EMA, RSI eller MACD). Regnearket er enkelt å bruke. Du oppgir bare to tre bokstaver valutasymboler. to datoer, og angi om du vil ha bud, spør eller midpris. Etter at du har klikket på en knapp, kobler regnearket til en webservice, og laster ned daglige budsatser (ved hjelp av noen gode VBA). Forex-dataene importeres til et ark som heter 8220Data8221. Nå kan du analysere og plotte forex-dataene med alle Excel8217-funksjonalitetene. Som et eksempel, regner regnearket valutakursdataene. Hvis du vil, kan du enkelt legge til Bollinger Bands til plottet. VBA er ikke passordbeskyttet 8211 Føl deg fri til å endre, utvide eller gjenbruke koden, eller til og med lære av prinsippene som er beskrevet deri. I8217d setter pris på en lenke til investexcel, men dette er gratis Forex-data som vi downloader, og på ingen måte form eller form sammenlikner med betalte tjenester. Ved å bruke VBA programmeringsprinsippene som brukes i regnearket, kan du enkelt bruke andre verktøy, som Access-databaser, i stedet for Excel. Regnearket er i Excel 2010-format. Oppdater 29. juli 2011: I8217ve fjernet passordet. Nyt, og vær så snill og kom tilbake og gi meg beskjed om hvilke kule Forex-applikasjoner du har laget med det. Oppdater 20 januar 2014. I8217ve lagt til et alternativ for å be om bud, spør eller midtpris. 43 tanker om ldquo Last ned Historical Forex Data til Excel rdquo Jeg er interessert i å jobbe denne koden i en eksisterende arbeidsbok jeg har laget. Dette ser ut som et fantastisk verktøy og vil gjøre det meste av det jeg trenger det å gjøre. Hvordan kan jeg gå om å få det passordet til VBA-koden, men så jeg kan validere noen få ting Hei, jeg er veldig interessert i koden, jeg har noen problemer med å få arbeidsboken min til å gjøre det samme, men med lagerdata. Dave Power sier: Sam, Takk for dette veldig nyttige programmet. En ting jeg vil gjøre er å legge inn enten daglig eller ukentlig i parameterboksen. Jeg kan gjøre det ved å bytte ordet daglig til ukentlig i koden. Jeg vil gjerne gjøre dette fra Parametre-boksen, men det virker ikke som om jeg har oppgitt variabelen i koden som du har gjort. Dette er hva jeg har prøvd i koden etter å ha navngitt celle B9 som dagWk: Dim dagWk Som streng dagWk DataSheet. Range (dayWk. Value amp ampperioddayWkampdisplay) Takk så mye for dette. En ting som jeg legger merke til, gir deg budprisen og jeg virkelig trenger 8220midpoint8221-hastigheten, men når jeg prøver å bytte makroen, får jeg fortsatt budprisen. Eventuelle forslag I8217ve oppdaterte regnearket. Du kan nå velge enten bud, spør eller midtpris, flott verktøy. Det fungerer nesten feilfritt Som Maria rapporterte, it8217s gir ikke midtmarkedsrenten. Jeg tror at nettadressen du bygger i makroen er en gammel. Jeg prøvde å skrive om makroen til en ny nettadresse som ser ut til å fungere, men da delen av koden som lager databladet bryter. Jeg antar at biten I8217m ikke helt låser opp, er hvordan koden sparer tabellen som kommaseparerte verdier. Takk så mye. Keith Så jeg har funnet ut det. Nettadressen du brukte bygger en lenke til en nedlastingsfil, mens den ene Jeg postet over kobler deg til et bord på en nettside. Plus, hvis du bruker bud, spør eller midten, returnerer det forskjellige tall. Så takk så mye. Jeg skulle ønske jeg kunne ha flere valutapar i ett ark8230 eller bedre, men har alt dette gå rett inn i powerpivot Samir 8211 awesome 8211 tidssparende og enkel å bruke. Prøvde å gjøre en Paypal-donasjon, men didn8217t godta en JPY-betaling Hei alle Koden er bare fantastisk og fungerer bra på min amerikanske bærbar datamaskin. Jeg hadde bare et problem ved å bruke det på en tysk Excel-versjon på kontoret mitt da desimal separatoren ikke ble korrekt gjenkjent. kan dette bli overvunnet, slik at Excel vet hvilket tegn som skal gjenkjenne som desimal separator jeg er ny for VBA og vet egentlig ikke hva og hvor jeg trenger å endre den opprinnelige kildekoden. Tusen takk for din hjelp, stort arbeid Jeg prøver å bruke dette verktøyet for å strømlinjeforme noen finansiell informasjon, men det ser ut til å være en feil i koden jeg lastet ned. Uansett hva jeg fyller ut i Excel-arket, synes koden alltid å trekke ut den samme perioden mellom i dag og for en måned siden, mens jeg trenger mye eldre data. Hvor langt tilbake går koden jeg ser på VBA-koden, men jeg ser ikke noen hardkodede grenser, så kanskje it8217s på grunn av Oanda-websiden selv Når jeg fisker ut strengen 8216 str8217 fra de lokale variablene og bruker i mozilla, gir den meg en csv-fil for å laste ned kalt 8216data. csv8217 med den forrige månedsinformasjonen, mens endDate og startDate er riktig kodet. En hvilken som helst ide der problemet kan være Som Free Spreadsheets Master Knowledge Base Nyere innleggTouchdown Dubai Shah Rukh Khan har landet i byen for å filme en serie videoer som en del av samarbeidet med Dubai Tourism. Ved ankomst til Dubai International Airport uttrykte han sin kjærlighet til byen og sin spenning for dette prosjektet som skal starte en år lang kampanje med Dubai Tourism. Fans vil kunne se Khans unike opplevelser i byen i desember, da serien av korte videoer vil være tilgjengelige på alle Dubai Tourism-kanaler. Sjekk ut denne videoen av Shah Rukh Khan under hans ankomst til Dubai, jeg elsker Dubai. Det virker som hjemme borte fra hjemmet, sier iamsrk som vi ønsker ham velkommen i Dubai for sitt spesielle prosjekt. pic. twitterT9fFbzS2Qq FEIL: Macro adsdfp-annonser mangler MER FRA NATION Det er ingen lettelse for de som kjører til jobb som de fleste veier er. LES MERE 2016 har vært året for digital transformasjon. Det har sett. LES MER Året å gi 2017 Khaleej Times backs UAEs beslutning om å levere håp LES MOREPakistani-stjernen Fawad Khan, fordømt for å være mamma på Uri-terrorangrepet som førte til økte spenninger mellom India og Pakistan, på fredag ​​sa han ber om en fredeligere verden . Etter å ha drept 19 indiske soldater, hadde de fleste av de populære pakistanske artistene holdt seg stille om saken. Etter en lang ventetid har Fawad ødelagt sin stillhet. I et Facebook-innlegg skrev Fawad, som nylig mottok en datter med kone Sadaf Khan,: Jeg har vært i Lahore siden juli, da min kone og jeg hadde ventet vårt andre barn. Ive mottok en rekke forespørsler fra media og fra velbehagere verden over, og ber meg om mine tanker om de triste hendelsene som fant sted i de siste ukene. Som en far til to små barn, ber jeg og ønsker som mange andre at vi sammen kan bygge og leve i en fredeligere verden. Jeg tror vi skylder det til våre barn som vil forme vår morgen. Fawad lagt til: Vennligst se bort fra andre ord som tilskrives meg i løpet av denne tiden fordi jeg ikke har sagt dem. Jeg takker alle mine fans og andre artister fra Pakistan, India og folk generelt over hele verden som har vist fortsatt støtte for deres tro på kjærlighet og forståelse for å forene en splittende verden. Skuespilleren er en heartthrob i Pakistan og funnet popularitet i India etter at hans pakistanske show Humsafar og Zindagi Gulzar Hai ble sendt i landet. Han fant sin fot i Bollywood etter å ha blitt med i filmer som Khoobsurat og Kapoor amp Sons. Hans neste er Karan Johars Ae Dil Hai Mushkil, som kan møte en veisperring i sin utgivelse på grunn av Fawads nærvær i den. Etter den 18 september Uri-angrepet hadde Maharashtra Navnirman Sena utstedt et ultimatum til pakistanske artister for å forlate India og sa at de ikke ville la filmene slippe ut i India. Indian Motion Picture Producers Association vedtok en resolusjon som forbyde pakistansere å jobbe i filmer som ble laget i India da de var opprørt at pakistanske artister ikke fordømte hendelsen. Ved gjengjeldelse forbød noen pakistanske teaterkjedeeiere screeningen av indiske filmer. Nylig hadde populære pakistanske musikere som Shafqat Amanat Ali og Salman Ahmad fordømt Uri-angrepet og håpet på normalitet å returnere i begge landene.

No comments:

Post a Comment