Thursday 9 November 2017

Best Nøyaktig Binære Alternativer Handels Indikatorer


De viktigste tekniske indikatorene for binære alternativer Vurder følgende spill: Betal 45 for å satse på at prisen på gull vil være over 1200 på 1:30 p. m. i dag. Få 100 (55 gevinst) hvis du vinner, tap 45 ellers. Motta 81 nå for å satse på at NASDAQ US Tech 100-indeksen vil gå under 2.224 klokken 2 i dag. Hold en fortjeneste på 81 hvis din forutsigelse blir oppfylt. Hvis det ikke gjør det, mister du 19. Betal 77 for å vinne 100 dersom USD-JPY valutakursen går over 78.06 klokken 14.00. i dag mister du 77 hvis det ikke gjør det. Gain 33 hvis du satser på prisen på bitcoin vil gå under 379,5 kl 03:00. i dag. Hvis det ikke faller så mye, mister du 67. Velkommen til binære alternativer. Alt eller ingenting, en eller null, disse verdipapirene er tilgjengelige på Nadex og Chicago Board Options Exchange (CBOE). Binære alternativer tillater handelsmenn å lage tidsbundne betingede spill på forhåndsdefinerte verdier av aksjeindekser, valutaer, varer, hendelser og til og med bitcoinverdier. Som en standard børsnotert alternativ. hvert binært alternativ har en opsjonspremie (45, 81, 77 og 33 i eksemplene ovenfor), en forhåndsbestemt strykpris (1 250, 2 244, 78,06, 379,5) og en utløp (1:30 pm 2 pm 3 pm i dag). Differensiatoren er oppgjørsprisen som forblir løst til 0 eller 100, avhengig av at opsjonsforholdet er oppfylt. Det holder nettoresultatet (eller tapet) fast. Alternativprinsippet forblir også mellom 0 og 100. (Related: Guide to trading binære alternativer) Siden binære alternativer er tidsbundne og betingelsesbaserte, utgjør sannsynlighetsberegninger en viktig rolle i vurderingen av disse alternativene. Alt koker ned til hva som er sannsynligheten for at dagens gullpris på 1 200 vil flytte til 1 250 eller over de neste fire timene. De avgjørende faktorene inkluderer: Volatilitet (hvor mye og er det tilstrekkelig til å krysse terskelprisen), Retning av prisen flytte og timing. Tekniske indikatorer som passer for binær opsjonshandel bør inkludere ovennevnte faktorer. Man kan ta en binær alternativposisjon basert på å spotte fortsatt momentum eller trend reverseringsmønstre. Leter på noen av de populære binære alternativene tekniske indikatorene: Wilders Directional Movement Indicators (DMI) Gjennomsnittlig Retningsindeks (ADX): Denne indikatoren er sammensatt av tre linjer, nemlig ADX, DI og DI - og deres relative posisjoner, og tar sikte på å fange styrken av en allerede identifisert trend. Her er tabellen for å tolke trenderne: Svak, uholdbar nedtrengning Bildetilgjengelighet StockCharts Avhengig av det identifiserte momentet og trenden styrken, kan en passende buysell posisjon bli tatt. Pivot Point (i forbindelse med støtte og motstandsnivåer): Pivot point analyse hjelper med å bestemme trender og retninger for en gitt tidsramme. På grunn av fleksibiliteten i timing kan pivotpunkter brukes til binære alternativer, spesielt for handel med svært flytende store valutaer. Et godt eksempel (med beregning og grafer) er inkludert i artikkelen Bruke Pivot Points i Forex Trading. Commodity Channel Index (CCI): CCI beregner nåværende prisnivå for en sikkerhet i forhold til gjennomsnittsprisen under en gitt tidsramme. Gjennomsnittlig prisnivå er vanligvis det bevegelige gjennomsnittet. Tidsperioder kan velges etter ønske, noe som gjør det mulig for næringsdrivende fleksibilitet å velge når et binært alternativ utløper. KKI er nyttig for å identifisere nye trender og ekstreme forhold for overkjøpte oversold verdipapirer. Det er veldig populært blant daghandlere for kortsiktig handel og kan brukes med tilleggsindikatorer som oscillatorer. KKI beregnes med formelen: Pris er eiendelens nåværende pris, MA er det bevegelige gjennomsnittet av eiendomsprisen, og D er normalavviket fra det gjennomsnittet. Høye verdier over 100 indikerer starten på en sterk opptrinn. Mens verdier under -100 indikerer starten på en sterk nedgang. Stokastisk oscillator. I et intervju sa skaperen av den stokastiske oscillatoren, Dr. George Lane, at det følger hastigheten eller momentumet i prisen. Som regel endrer momentet retningen før pris. Denne viktige underliggende detaljer angir ekstreme tilfeller av overbuying og overselling, slik at reverseringer for bullish og bearish faser kan identifiseres. Krysset mellom K og D-verdiene indikerer handelsinngangssignaler. Selv om en 14-dagers periode er standard, kan binære alternativhandlere bruke sine egne ønskede tidsrammer. Nivåer over 80 indikerer overkjøp, mens de under 20 indikerer oversold. Bollinger Bands. Bollinger band tar et viktig aspekt av volatilitet. De identifiserer øvre og nedre nivåer som dynamisk genererte band basert på nylige prisbevegelser av sikkerhet. Vanligvis fulgt verdier er 12 for enkelt glidende gjennomsnitt og to for en standardavvik for topp - og bunnband. Sammentrekning og utvidelse av båndene indikerer reverseringssignaler som hjelper handelsmenn til å ta passende posisjoner i binære alternativer. Overkjøpssituasjoner angis hvis dagens markedspris (CMP) ligger over toppbandet. Mens overselling er angitt når CMP er lavere enn underbåndet. En utfordring i binær opsjonshandel er riktig å forutsi bærekraften til en trend over en gitt periode. For eksempel kan en næringsdrivende ta den riktige posisjonen for en indeks, forutsi at den ville slå 1250 på slutten av en fem-timers periode, men nivået ble oppnådd i de første to timene. Konstant overvåking er nødvendig for resten av de tre timene dersom næringsdrivende planlegger å holde posisjonen til utløpet, eller en forhåndsbestemt strategi skal utføres (som kvadrering av stillingen) når nivået er nådd. De tekniske indikatorene som diskuteres ovenfor, bør brukes til rettidige tiltak med konstant overvåkning. En stor ulempe med tekniske indikatorer er at resultatene og beregningene er basert på tidligere data og kan generere falske signaler. Traders bør øve forsiktighet med detaljert backtesting og grundig analyse for høyrisiko, høy avkastning eiendeler som binære alternativer. Brukbare indikatorer for Newbies Denne artikkelen er spesielt for nybegynnere og for nye handelsmenn i binære alternativer og i handelsbransjen generelt. Jeg skal dele med deg noen svært nyttige indikatorer som kan hjelpe deg med å forbedre din handelsstil. Noen av dem er veldig enkle, og jeg bruker dem ikke nå, men de hjalp meg veldig mye i begynnelsen av min handelsreise. Let8217s starter. 8211 Zig Zag-indikator Den første indikatoren er veldig enkel, og du kan finne den i metatrader-plattformen. It8217 er Zig Zag-indikatoren som kan hjelpe en forhandler å se mer rydde toppene og nedgangen i markedet. Barry er en enkel indikator som tegner støtte - og motstandsnivåer. Tegningsstøtter og motstander er en 8220must8221 for handler, men mange nybegynnere har problemer. Så, denne indikatoren kan hjelpe dem og lære dem hvor støtter og motstandsnivåer er. Du trenger ikke å gjøre noe vanskelig, bare installer denne indikatoren til din metatrader-plattform, og deretter slipp den til diagrammet. Som du kan se i diagrammet ovenfor, er de røde linjene motstander og de blå linjene støtter. Selvfølgelig identifiserer denne indi can8217t fremtidige SampR-nivåer. Det trekker bare en støtte eller en motstand som har skjedd. 8211 Overkjøpt og oversolgt (RSI og verdiskart) For overkjøpte og oversold betingelser har jeg to indikatorer for å anbefale deg. En overkjøpt tilstand er en tilstand der aktiva er mye høyere enn de normale nivåene, og kanskje vi vil ha et fall. Oversold er den motsatte tilstanden. En ressurs it8217 er mye lavere enn de normale nivåene, og kanskje vi vil få en mulig økning av markedet. For å identifisere disse to forholdene kan du bruke en RSI-indikator fra metatrader-plattformen eller en indikator for verdikart. 8211 RSI amp Værdidiagram I dette diagrammet, som er det forrige diagrammet med barry, installerte jeg begge til min metatrader-programvare. I RSI kan du legge fra konfigurasjonen to nivåer. En for overkjøpte forhold og en annen for oversold forhold. Mange handelsmenn bruker for disse to situasjonene nivå 70 for overkjøpt og nivå 30 for oversold. Du kan også bruke 80 og 20 nivåer for mer sikkerhet. Som du kan se i dette diagrammet i RSI har vi overkjøpt på høyde og oversold ved lavt. Verdikartindikatoren gjør den samme jobben. Grønne barer er bullish og røde barer er bearish. I denne indikatoren kan du også giks nivåene. Mange handelsfolk bruker 8 og 8 lebels for ekstra overkjøp og oversold situasjoner og 6 og -6 for mykere situasjoner. 8211 News Indicator En svært viktig indikator for diagrammer er en nyhetsindikator. Jeg har ikke en bestemt nyhetsindikator for å anbefale deg fordi det er så mange der ute og generelt gjør de alle de samme jobbene. En nyhetsindivator viser deg om det er nyheter for markedet eller når vi vil ha pressemeldinger. Selv om strategien din ikke er å handle med nyheten, bør du ha en indi som dette for å vite hvilken tid det er nyheter og holde seg borte fra markedet, fordi hvis du vil ignorere nyhetene, kan de ødelegge handlingene dine. 8211 Bollinger Bands Veldig nyttig og effektiv indikator skapt av John Bollinger. Det hjelper deg med å identifisere støtte og motstandsnivåer. Det er et enkelt bevegelige gjennomsnitt, vanligvis 20 perioder, og to bånd (opp og ned) og de kan fungere som SampR-nivåer for prisen. Legg merke til hvordan prisen gjør bounces i bandene. 8211 Daily Pivots Indicator Enkel indikator som beregner og viser de daglige Pivot nivåene på markedet. It8217 er veldig viktig fordi det er SampR mange ganger på disse nivåene. 8211 Harmoniske mønstre indikatorer Harmoniske mønstre er en avansert lære av teknisk analyse, og det må tilbringe tid for å lære å tegne dem. Det er indikatorer som tegner harmoniske mønstre automatisk som ZUP. mq4 eller KorHarmonics. mq4. Hvis du er interessert i harmoniske mønstre, men du kan trekke disse indiene er en god start. Selvfølgelig gjør de feil anslag mange ganger, men de kan hjelpe deg til å begynne å tegne selv. Et bullish CRAB mønster av KorHarmonics. Fra de viktigste indikatorene. Jeg bruker den hver dag av mange grunner, men hovedsakelig for å identifisere sprett og tilbaketrekk. Du kan finne den i metatrader-plattformen i tegneverktøyene dine. Nivåer å legge til er 38,2, 78,6 og 127. Alle de andre viktige nivåene finnes allerede i standardinnstillingene. 8211 Flytte gjennomsnitt Jeg skrev en artikkel om flytte gjennomsnitt og hvordan du bruker dem. Det er ikke noe standard for innstillingene som jeg sa mange ganger. Jeg fortalte deg at innstillingen jeg bruker kan du gjøre din backtest og se hvilke innstillinger som er best for din strategi. Først av alt La meg introdusere meg selv til deg. Mitt navn er Alex. Jeg er en forhandler og programvareutvikler. For mange år siden fant jeg en lukrativ måte å tjene penger fra hjemmet mitt. Jeg ble introdusert til verden av binær opsjonshandel. Først av alt var det som en hobby for meg. Jeg kjørte et programvareutviklingsselskap, og min viktigste inntektskilde var fra bestillinger som jeg mottok for å kode forskjellige typer programvare som ikke var knyttet til finansmarkedene på noen måte. I det siste begynte jeg å lære verden av finansmarkedshandel og fant binære alternativer som den enkleste og mest praktiske måten for meg å handle. Etter et stort antall søvnløse netter klarte jeg endelig å finne en måte for markedsanalyse som fungerte slik jeg ønsket. Jeg var glad for å finne noe som fungerte, men jeg møtte også et problem. Ved handel var mine diagrammer vanligvis rotete med mange indikatorer. Hvis du allerede har prøvd handel, er jeg sikker på at du forstår meg hvordan det føles når du må se et dusin indikatorer på diagrammer. Egentlig er det ikke dårlig når du har mange indikatorer. Problemet er hvordan du tolker hva de viser til deg. Vanligvis er det ikke en lett oppgave, fordi indikatorene ofte fører til forvirring og ikke til riktig beslutning. Jeg jobbet da mer for å velge handelsmetode og indikatorer som ga meg best resultater. Jeg sier ikke om store vinnere over natten. Jeg forteller om konsekvente langsiktige resultater. Dette er faktisk det jeg trengte. Jeg forstod klart at virkelige penger ble gjort trinnvis i et rolig tempo og ikke etter suksess over natten. Tro meg, dette er sannhet brakt til deg allerede av en vellykket handelsmann. Ved handel må du være disiplinert og dedikert til handelsmetoden din. Og for å være dedikert til noe, bør du føle seg komfortabel når du arbeider med den. Jeg foretrekker alltid å gjøre ting enkelt. Jeg skjønte at hvis jeg ikke behøvde å bruke en mengde indikatorer, ville det være lettere å handle, først og fremst psykologisk. Heldigvis var jeg også programmerer og ikke bare handelsmann. Så jeg bestemte meg for å sette min strategi og indikatorer inn i et program som skulle gi meg klare signaler. Jeg ville ikke sitte foran diagrammer og så på et dusin indikatorer for ikke å gå glipp av oppføringen. Irsquove legger inn kode min beste kunnskap og beste handelsindikatorer, inkludert de som jeg designet spesielt for min egen handel og aldri gjort dem tilgjengelige for offentlig bruk. Forresten har du noen gang tenkt på hvordan en god strategi skal se ut som jeg mener hva som egentlig er en god strategi for deg Hva betyr det å ha en god og pålitelig handelsmetode Hver person kan ha sin egen forståelse av saken men jeg er sikker på at det blir en ting som er vanlig i alle svarene. Binære alternativer handelsfolk er på utkikk etter en pålitelig strategi som konsekvent vil øke sine midler. Tro meg hvis du er ute etter en strategi som vil vinne alle dine handler, sannsynligvis vil du aldri finne en. Det er så mange ting som påvirker markedsadferdelsen, slik at selv en svært talentfull handelsmann eller superprogramvare ikke kan forutsi dem alle. Du bør slutte å jakte på en strategi som bare gir deg vinnehandler. Dette er en vei til ingensteds. Dessuten kan du ofte møte markedsførere på nettet som tilbyr deg 90 vinnersats når du selger sine handelssystemer. Tro ikke på det. Eller jeg vil heller si at du bør forstå slike påstander på en litt annen måte. Du ser noen ganger at du kan ha enda 100 vinnere på en dag, men du kan miste hele dagen. Så vil et slikt system hjelpe deg, jeg tror nei. Det du trenger er stabile resultater. Du trenger ikke å ha 100 eller 90 vinnersats for å gjøre en levende handel binær alternativer. Egentlig alt du trenger er å ha langsiktige stabile resultater på 70-80 vinnersats. Dette er faktisk et veldig godt forhold som vil tillate deg å sikre konsekvent fortjeneste måned etter måned og år etter år. De fleste gode systemer der ute vil gi deg 60 vinnersats som ikke er nok til å ha konsistent avkastning. Thatrsquos hvorfor vanligvis handelsmenn bruke risikable teknikker som Martingale når de må doble eller tredoble sin første innsats etter tap for å gjenopprette disse tapene. Dette er for farlig og ikke en god måte å handle hvis du ønsker å bli i denne virksomheten i lang tid. Dessuten gjør nesten hvert system der ute deg flere indikatorer samtidig, noen ganger er diagrammene overbelastet med indikatorer, slik at du kan se selv lysene tydelig. Som nevnt ovenfor, fører slike ting til forvirring og reduserer vinnersatsen og påvirker handel på en negativ måte. Med min programvare kan du ha stabil langsiktig gevinstrate på 70-80 vinnersats i binær opsjonshandel. Så dette er akkurat det du trenger for å få en kant over din binære opsjonsmegler. Jeg har bevisst nevnt ordet ldquolong-termrdquo flere ganger. Du ser veldig ofte når folk ser en annonse som ldquo90 nøyaktige binære alternativer systemrdquo, de vil vanligvis prøve det. Faktisk fant jeg de fleste nybegynnere handelsmenn er alltid på jakt etter en så høy gevinstrate. Jeg vil bare fortelle deg noen enkle, men likevel svært viktige sannhet om alle slike ldquosuper trading systemsrdquo eller ldquohighly nøyaktige indicatorsrdquo annonser som du kan se på internett. Når du tester noe system, min eller noen andreersquos, må du alltid forstå hvordan ekte nøyaktighet måles. Du må handle minst 100 bransjer for å se en ekte nøyaktighet av handelssystemet. Ved utformingen av metoden min, prøvde jeg også den grundig å justere og perfeksjonere den. Thatrsquos hvorfor jeg alltid sier langsiktige resultater er det som er veldig viktig. Bare langsiktige resultater kan gi deg velstand i livet ditt. Bare langsiktige resultater kan forvandle deg fra en nybegynner til en profesjonell investor. Og her er grunnen til at jeg ikke gir og vil aldri gi deg noen løfter om svært høye gevinstpriser eller garantier for suksess over natten fordi jeg ikke vil si vanlig markedsføringsflue her. Målet mitt er å vise deg hvordan det virkelig skjer i denne virksomheten. Jeg har prøvd mange strategier tilgjengelig for kjøp eller gratis på internett. De fleste av dem ga meg ikke mer enn 50-55 vinnersats. Hei, itrsquos som en flip av en mynt. Det var systemer som fungerte enda verre som ikke kan brukes i handel i det hele tatt. Itrsquos veldig viktig å forstå hvordan markedet fungerer, hvordan prisen fungerer. Det er tusenvis av forskjellige indikatorer, men vi kan bruke dem alle, selvfølgelig, vi kan selvsagt. Hvis du ønsker å skape en virkelig god arbeidsstrategi, bør du forstå markedet, dets sterke og svake punkter. Du bør forsøke å forstå prinsippene om hundrevis av forskjellige indikatorer og velge de som representerer marketrsquos atferd i mest sann grad. Eller du kan designe din egen hvis nødvendig for å fylle ut de manglende delene av strategien. Når jeg brukte indikatorene, var jeg aldri helt fornøyd med hvordan indikatorene viste meg hva som skjer i markedet. Så jeg bestemte meg for å gjøre noen endringer i noen indikatorer og designe mine egne som som et resultat ble en del av min fulle metode. Etter å ha testet et stort antall indikatorer og strategier, gjorde jeg min strategi for å utvikle seg, og det var hvordan Binary Options Beast ble født. Som jeg sa tidligere, er det tusenvis av forskjellige strategier på markedet, og vanligvis er de fleste av dem for komplekse til å søke. Noen handelsfolk tror at hvis de har mange indikatorer på sine diagrammer, vil de kunne ta bedre handler. Det er ikke sant. Virkeligheten er forskjellig Faktisk er de flere indikatorene du har på diagrammet, jo vanskeligere blir det å handle. Hvorfor det fører til forvirring. Det vil være vanskeligere å se det virkelige bildet av markedet, da indikatorene vil gi deg forskjellig markedsinformasjon som vil føre deg til forvirring. I mitt handelssystem vil diagrammene dine være klare og enkle, og signalene vil være enkle å følge. Glem om rotete diagrammer Glem tusenvis av indikatorer på diagrammer Glem komplekse ting Når du bruker systemet, vil du nyte enkelheten den gir. Programvaren du nettopp har sett i videoen, er hovedmodulen til mitt binære opsjonssystem. Egentlig skal du få mye mer enn det. For å gjøre systemet helt universelt, som kan fungere med en lang rekke utløpstider og handelsinstrumenter, programmerte jeg tilleggsmoduler som kan brukes som separate systemer eller som verktøy for ytterligere bekreftelse av signaler. Som eksempel vil jeg vise deg hvordan en av mine tilleggsmoduler ser ut. Se på bildene nedenfor. Bildet over viser et spesielt informasjonspanel som Ive er designet for å bruke med Binary Options Beast hovedmodul eller som en egen singals programvare som kan gi signaler for et bredt spekter av utløpstider. Dette programvaren viser ikke bare viktig informasjon om dagens markedssituasjon, men gir deg også signaler som du kan velge å motta til din e-post eller telefon. Jeg lærer hvordan jeg skal jobbe med programvaren i handelshåndboken som du vil motta med din kopi av programvaren. Du liker enkle retninger hvilke pilbaserte indikatorer gir vel, jeg har noe spesielt for deg. Ta en titt på skjermbildet ovenfor. Du kan se et unikt verktøy i systemet mitt, som gir deg enkle å bruke pilbaserte signaler. PILER ALDRI REPAINT Indikatoren måler styrken av nåværende prisadferd og kan dermed brukes vellykket som i trending og i flatt marked også. Jeg tar bare to lys utløp i gjennomsnitt når du bruker piler. Se nå på skjermbildet over. Dette er den pilindikatoren, men brukes i kombinasjon med et veldig unikt verktøy i systemet mitt kalles Beast Price Filter. Dette er en spesiell prisfilterindikator som kan brukes med hvilken som helst tidsramme. Du kan øke vinnerforholdet ditt hvis du bruker det som et filter for piler. Jeg liker alltid å bruke den fordi filterindikatoren er veldig nøyaktig, og det gjør det ikke klart at jeg bevisst viste deg et M1-diagram fordi kombinasjonen av pilsignalene og prisindikatorindikatoren gir flotte 60 sekunders signaler. Som du kan se, gir strategien deg muligheten til å handle med det store utvalget av opsjoner. Det spiller ingen rolle hvilken type handelsmann du er. Det spiller ingen rolle om du foretrekker kortsiktige eller langsiktige trading ndash, vil systemet hjelpe deg med alle dine oppgaver. Utløpsområdet er fra 60 sekunder opp til det daglige utløpet. Dette er omfanget 99 av handelsfolk bruker. Faktisk kan du prøve å handle enda lenger, men det er ikke nødvendig å gjøre dette, da det vil være svært få signaler på så lange avstander hvis utløpet er mer enn en dag. Videre hvorfor venter så lenge hvis du kan tjene penger innen en dag, bare noen timer eller minutter. Du kan bytte ethvert finansielt instrument, enten det er valuta, metaller, indekser eller aksjer. Og husk, alle mine indikatorer kan gi deg alle slags signalvarsler som forenkler din handel sterkt. Når du har et signal, vil de varsle deg med lyd, popup-meldingsvindu, e-post til innboksen din og til og med sende deg en SMS til telefonen din. Bare se på resultatene du kan oppnå med systemet mitt

No comments:

Post a Comment