Monday 9 October 2017

Dax 30 Trading System


Nå ville dette fungere. Se på DAX for den første timen, så buysell hvis det bryter ned i rekkevidden etter denne tiden. Jeg tenker 20 til 30 poeng mål, men usikker på stoppet tapet som kan være 5-10 poengområde Hadde et blikk tilbake de siste par ukene og så en mulighet, men ikke sikker på hvordan det ville brette seg ut lenger sikt Bruker noen et lignende system eller kan gjerne gi noen backtestdata kanskje. Alle kommentarer velkommen 6. okt 2004, 1:57 am Ble med Aug 2004 Jeg har handlet Dax på og av i ca 4 år og kan ikke gi deg fakta og tall det ville svare på dine spørsmål. Jeg kan gi noen inntrykk, skjønt: Jeg mistenker at du kanskje ser bedre på de første 2 timene enn den første timen (vil uten tvil redusere antall handler, men øke suksessfrekvensen sterkt), ikke ha et fast mål og dermed frata selv om sjansen til å ta et stort trekk (synes motstridende for meg, uansett), og bruker et litt bredere stopp-tap enn du foreslår fordi Dax er absolutt noisier enn FTSE-100. Jeg vil instinktivt se på et 2-timers breakout-system med en 20-punkts stopp og la fortjenesten løpe til et bevegelig gjennomsnittsoverskridelse og eller en divergens i MACD og eller RSI eller hva som er foreslått ellers. 6.10.2004, 2:21 am Ble med Aug 2004 Etter å ha tenkt litt mer og sett på timestag (og halv time) lysestaker for de siste par månedene av Dax, skjønner jeg at det jeg foreslo ovenfor er et helt annet system fra det du spurte om det uten tvil, er det lite poeng i å sammenligne de to ideene. Spesielt, ved bruk av en 2-timers pause i stedet for en 1-timers pause, betyr det at i flere dager vil man kortslutte å gå lang og vice versa. Alle som kanskje sier noe om vilkårlig karakter av noen av disse systemene. Ikke desto mindre ser begge de foreslåtte kvotsystemskvotene ut til å vise en god positiv avkastning de siste par månedene. Et 30-punkts mål er svært sjelden oppnådd, da det viser seg (ikke at 2 måneders back-testing er tilstrekkelig til å bevise dette poenget selvsagt). Men det er noen anledninger når en potensiell 100 poeng-bevegelse kunne ha blitt fanget uten vilkårlig nærhet. Jeg har sett på alle de vanlige tingene jeg for øyeblikket viser på diagrammer for intradaghandel (som er for mange) og tror fortsatt at bruk av TA-signaler for å lukke ville være veien fremover - men det sier selvsagt nok mer om systemtesteren enn system. Noe som er så subjektiv gjør tilbakemeldinger tunge (for å si det mildt), så jeg bør gi andre bedre informasjon til å svare på ditt interessante spørsmål. Men takk for at du gir stimulansen til mitt 100. innlegg her 6. oktober 2004, 8:43. Takk for tilbakemeldingen. Det var bare en idé som dukket opp da jeg husket at DAX generelt vil gå i en bestemt retning etter 9.00. Å ha en rask titt tilbake, virket det som en positiv strategi. Jeg tror en 10-punkts stopp ville være nok med et mål på 20-25 poeng. Trailing stopp er v vanskelig for denne typen ting, slik som du foreslår en MACD reversering kan være et godt utgangspunkt. Kanskje jeg prøver med en breakeven-stopp på 10 poeng, få Ill, sannsynligvis la dette løpe i de neste par månedene for å få et fyldigere bilde av resultatstoppene osv. Og legg inn PL. Jeg har også mer DAX-data på den tiden. Lykkelig 100. post, BTW 9. oktober 2004, 1:18 am Ble med Aug 2004 Jeg ser nærmere på det når jeg har tid (sannsynligvis de neste dagene) og se om jeg kan produsere noen tilbakemeldingsresultater for å gå inn i den første timers breakout (a) med et 20-punkts mål og et fast 10-punkts stoppfall, og (b) uten et spesifikt mål, men avslutter ved den første MACD reverseringen, også med en 10-punkts stoppeløsning . Jeg mistenker at disse systemene noen ganger kan ha ganske gode resultater i løpet av en bestemt kort periode, men taper deretter skjorten sin hvis du kjører dem på ubestemt tid, men det kan være interessant uansett. 9 okt 2004, 9:53 am Ble med september 2003 Takk for det. Jeg har tenkt å gjøre det samme denne helgen. Sannsynligvis gå tilbake 3 måneder og se om jeg kan generere et 25 poeng mål med en 10 poeng (sti kanskje) stopp. Jeg husker å bli fortalt ganske mange måneder tilbake at DAX har denne spesielle egenskapen, så det kan være mer robust enn du tror. Vel må du vente og se 9 okt 2004, 1:25 pm Ble med Aug 2004 Opprinnelig postet av cd173 Vel, må du vente og se Hei Chris, Veldig interessant. Ok, se hva vi kommer opp med. Absolutt verdt å vite om det er noe i det. RobertoCategories Ansvarsfraskrivelse Eventuelle råd eller opplysninger på denne nettsiden er kun generelle råd og tar ikke hensyn til dine personlige forhold, vennligst ikke handle eller investere utelukkende på denne informasjonen. Ved å se på materiale eller bruke informasjonen på dette nettstedet, godtar du at dette er generell utdanningsmateriale, og du vil ikke holde meg ansvarlig for tap eller skade som følge av innholdet eller generelt råd gitt av daxtrader. co. uk. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap tilsvarende de som diskuteres i noe materiale på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. High Risk Warning Forex, Futures og Options trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer. Vennligst ikke handle med lånte penger eller penger du ikke har råd til å tape. Eventuelle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon på denne nettsiden er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Vær oppmerksom på at fortidens ytelse til et hvilket som helst handelssystem eller metode ikke nødvendigvis er indikativ for fremtidige resultater. Siste innlegg3 Tricks for Trading DAX - BDSwiss Jeg har mottatt mange e-poster med spørsmål om DAX. Jeg er veldig takknemlig for den ivrige interessen og de store historiene om egne erfaringer. Dette viser meg at jeg har vært i stand til å virkelig positivt påvirke livene til så mange mennesker. I8217m veldig stolt av det. That8217s hvorfor jeg vil vise deg noen flere triks av handelen i min artikkel i dag om hvordan du kan handle DAX på en lønnsom måte. New York og Frankfurt DAX blir handlet i Frankfurt, så hva har dette å gjøre med amerikanerne mye Tidsforskjellen er hver trader8217s beste venn Når du planlegger å handle DAX i begynnelsen av aksjemarkedet, ta en titt på hvordan aksjemarkedene i verden har stengt natten før. Det har vist seg at i den første timen etter åpningen av Frankfurt børs, vil trendene i andre markeder fortsette med høy sannsynlighet. Dette betyr at hvis S 038 P 500 har stengt sterkt i positivt territorium, vil DAX trolig også få det. Det betyr bare: ta fortjeneste DAX er kong Tyskland er ikke bare den viktigste økonomien i Europa, det er også en modell. Andre stater er basert på DAX, og indeksene synes ofte å følge de samme trendene. Dette betyr for deg: Noen ganger ta en titt på nabolandene. Hvis DAX stiger, kan du sannsynligvis trekke inn ekstra gode fortjeneste i Frankrike og England. Og best av alt: Takket være binære alternativer vil du ha nytte selv når prisene faller. Takk Gud. Det er fredag. Traders er bare mennesker også. Alle vet at du sitter på kontoret fredag ​​ettermiddag, og kan nesten ikke vente på helgen. Dette er ikke noe annerledes for handelsfolk. Men for deg gir dette en fantastisk mulighet for fortjeneste Statistisk sett er volumet av handel det laveste på fredag ​​ettermiddager. Dette betyr at trender er klare, og sjansen til å vinne stor er høyere. Av denne grunn bør du virkelig være der hver fredag ​​ettermiddag konsentrere når de andre bare fokuserer på helgen. Da er du mye nærmere på vei til å bli en vellykket handelsmann. Risiko Advarsel: Trading Binær Options er svært spekulativ og har høy risiko. Det er mulig å miste all din kapital. Disse produktene kan ikke være egnet for alle, og du bør sørge for at du forstår de involverte risikoene. Søk etter uavhengig råd, hvis nødvendig. BDSwiss er et registrert varemerke for BDSwiss Holding Plc. BDSwiss Holding Plc, er autorisert og lisensiert av Kypros Securities and Exchange Commission (Lisensnummer 19913). Vennligst se selskapets retningslinjer for forskriften. Ansvarsfraskrivelse: Innholdet på denne bloggen må ikke på noen måte fortolkes, eksplisitt eller implisitt, direkte eller indirekte, som investeringsrådgivning, anbefaling eller forslag til en investeringsstrategi med hensyn til et finansielt instrument, på noe som helst måte. Enhver indikasjon på tidligere ytelse eller simulert tidligere ytelse inkludert på en side på denne bloggen, er ikke en pålitelig indikator for fremtidige resultater. For full ansvarsfraskrivelse, klikk her. Registrert adresse: BDSwiss Holding Plc, Makariou III Street 160 3026, Limassol, Kypros. For klager vennligst send oss ​​en e-post på: email160beskyttet Kategorier

No comments:

Post a Comment