Tuesday 3 October 2017

Aksje Alternativer Apic


Treasury-aksjer (Børsnoterte aksjer) BREAKING DOWN Treasury Stock (Treasury Shares) Treasury aksjer oppstår ofte når aksjer i et selskap utstedes. I dette tilfellet er ikke alle aksjer utstedt til allmennheten, da noen blir holdt i selskapets treasury for å bli brukt til å skape ekstra penger hvis det trengs. En annen grunn kan være å beholde en kontrollerende interesse innen statskassen for å avværge fiendtlige overtakelser. Alternativt kan egne aksjer opprettes når et selskap gjør en tilbakekjøp og kjøper aksjene på det åpne markedet. Dette kan være en fordel for aksjonærene, det reduserer antall utestående aksjer, og øker dermed gjenværende eierandel i selskapet. Men ikke alle tilbakekjøp er en god ting. For eksempel, hvis et selskap bare kjøper aksjer for å forbedre økonomiske forhold som resultat per aksje (EPS) eller prisen-til-inntjening (PE), er tilbakekjøpet skadelig for aksjonærene, og det gjøres uten aksjonærenes beste interesser i tankene. Treasury Aksjer vs Pensjonerte Aksjer Selv om selskapet har tilbakekjøpt sine aksjer, er disse aksjene ikke nødvendigvis pensjonert. Pensjonerte aksjer kan ikke gjenutstedes og tas ut av omløp. Egne aksjer kan imidlertid gjenutstedes gjennom aksjeutbytte, ansattes kompensasjon eller kapitalforhøyelse, for eksempel. Treasury Aksjer Påvirkning av balansen Når et selskap øker kontant ved utstedelse av aksjer, viser egenkapitaldelen av balansen en positiv balanse i aksjekapitalen og tilleggsbetalt kapital (APIC). Den felles aksjekontoen reflekterer aksjekursens pålydende, mens APIC-kontoen viser oververdien mottatt over pari-verdien. Når egne aksjer tilbakekjøpes av selskapet, blir de imidlertid balanseført som en kontanterskonto med negativ balanse i egenkapitaldelen. I tillegg bæres de til kostpris på en konto i motsetning til to kontoer med en verdi og merverdi over par. Eksempel på egne aksjer Et selskap har overskytende kontanter og mener at aksjene handler under egenverdi, slik at den bestemmer seg for å tilbakekjøpe 1.000 aksjer på aksjene til 50 for en samlet verdi på 50.000. Summen av egenkapitalregnskapet, inkludert aksjelager, APIC og beholdt inntekt er 100.000. Etter tilbakekjøp er 50.000 i egne aksjer ført som en negativ egenkapitalkonto og trekkes fra 100.000 i egenkapitalen på forhånd, og gir totalt egenkapitalbeløp i balansen på 50.000. Tilsvarende reduseres kontantkontoen på aktivsiden av balansen med 50 000.excessgeneral skattemessige fordeler fra aksjebasert kompensasjon Når SBC tildeles tildelt, utsteder selskapet FMV av kompanen på IS. Når opsjonsrettighetene utøves av den ansatte, blir verdien av inntektene trukket for skattemessige formål. Hvis SBC øker i verdi fra tidspunktet det ble gitt til tidspunktet det ble utøvd, vil skattefradraget være større enn det opprinnelige GAAP-fradraget på bøkene. Dette resulterer i lavere skatt, og dermed en overskytende skattefordel (også fordi det faktiske tallet sannsynligvis vil være større enn den opprinnelige utsatte skattefordelen). Fra nå av er jeg ikke positiv, men her er det jeg tenker: Siden dette egentlig er en egenkapital transaksjon, blir den fjernet fra OCF-delen og lagt til CFF-delen. Men det er ikke-kontanter du sier Godt spørsmål - jeg tror at det er atypisk når det gjelder CF-linjeposter fordi det representerer skatt du ikke måtte betale, som faktisk gir penger til deg (tilsvarende en økning i en konto som skal betales i driftsdelen) . Denne behandlingen virker rart for meg, og jeg lurer på om dette krever en tilpasning til OCF (det vil si å legge tilbake den overskytende skattefordelen til OCF og fjerne den fra CFF). Noen tanker fra andre Skal vi justere OCF for dette Hvordan tenker andre om å behandle dette problemet Ønsker å stemme på dette innholdet. Ingen WSO-kreditter Beklager, du må logge inn eller registrere deg ved å bruke en av de blå knappene nedenfor for å stemme. Som ny bruker får du 3 WSO-kreditter gratis, slik at du kan belønne eller straffe innhold som du anser verdig med en gang. Se deg på den andre siden Hvis SBC til slutt utøves til en høyere verdi enn den ble opprinnelig gitt til, får du en høyere skattefordel enn du opprinnelig skrev av. Det fører til overskuddsgjenkjenning, som gir deg penger. Den overskytende skattefordel anerkjennelse er imidlertid ikke forårsaket av operativ aktivitet, men heller gjennom finansieringsaktivitet og bør derfor inkluderes under CFF. Årsaken til overskytende er tidsforskjellen mellom IRS og GAAP anerkjennelse av skattefordelen. Den opprinnelige utstedelsen av SBC er helt ikke-kontanter, siden det ikke påvirker IRS-skattene i det minste, men når de faktisk utøves, forårsaker de en reduksjon i kontantskattesatsen. En del av dette var allerede skrevet inn i en DTA i utstedelsesperioden under GAAP, men hvis skattefordelen ender opp med å være mer verdt enn den opprinnelig ble oppgitt, gir den deg en overskytende kontantstrøm. Beskatning på SBC er definitivt ikke-kontanter selv om utstedelsen er. Problemet her er at den overskytende gevinsten som mottas, ikke opprinnelig er påløpt gjennom operasjonelle aktiviteter, men gjennom økonomiske og dermed må flyttes over til CFF. utsted SBC gt GAAP skatt ned, IRS skatt flatt, bygg en DTA (si det er verdt a) aksjen går opp gt DTA blir verdt mer (nå verdt ab), siden du er i trening, vil du kunne trekke mer fra IRS skattesats SBC gt DTA er anerkjent. Denne anerkjennelsen har to deler: en fra det opprinnelige beløpet du bygget, som ble pådratt i vanlig operativ aktivitet med verdi (a). Den andre delen av fordelen du pådrar seg over tidsperioden mellom utstedelse og trening med verdi (b). På kontantstrømoppstillingen betyr dette at DTA reduseres med mengde (ab) som flyter til CFO. Siden kun (a) skal anerkjennes som opphavsrettslig virksomhet, fjernes overskytelsesydelsen (b) fra CFO og settes inn under CFF hvor den tilhører. Håper det hjelper, hvis noen hvem morsmål er engelsk kunne hoppe i det kan hjelpe litt. Jeg skjønner at dette er et gammelt innlegg, men prøver fortsatt å forstå dette. Jeg tror jeg har det meste av det, unntatt hvordan de overskytende skattefordelene ikke rammer resultatregnskapet, men det må fortsatt trekkes fra CFO og legges til CFF. Det er bare en vask da ikke noe penger i kontanter hvis det ikke reflekteres i Netto inntekt til å begynne med (ikke truffet resultatregnskapet), og det er trukket fra finansdirektør, men deretter lagt tilbake til CFF. føles som ingenting skjer. Youre Netto inntekt var 100 wt overskudd, er fortsatt 100 w overskudd, at 100 går inn i Net Inc. linje på CFS. Du trekker uansett merverdiavgift (ETB) fra CFO, og du legger tilbake den overskytende skattefordelen i CFF. og du har fortsatt ingen endring i kontanter, ingen endring i nettoinntekt. Men det kan ikke være fordi vi faktisk innser ytterligere kontantskattbesparelser. hvordan kommer kontanter til å øke, men i CFS jeg skjønner på BS vi har APIC økende av ETB, men hva øker på den andre siden for å balansere BS. Im antar kontanter, men hvordan Og hvis det er penger, betyr det at DTA ikke endrer seg, akkurat. Videre øker APIC bare med ETB eller hele forskjellen i SBC og faktisk verdi av SBC Fordi når vi først utsteder SBC (lar si for 100), vi får en 40 skattefordel (40 skattesats), men APIC går opp med 100, ikke 40. Så hvis den aksjebaserte kompensasjonen ender med å bli verdsatt til 150, bør APIC ikke øke med 50, men hvis det er tilfelle, hvordan har resten av BS-saldoen Top Hedge Funds på vestkysten og avslutter oppene. Hvis man begynner med sin ib-analytikergig på en god vestkystbutikk, er det nok hf oppurtunites i vest eller domineres mest av pe Det er også realistisk å jobbe på vestkysten for. Google kan nå designe et antrekk for deg Google samarbeider med HampM for å lage en app som vil lage de perfekte antrekkene for deg basert på dataene hentet fra dine elektroniske enheter, aka dine tidligere kjøp og de mest sett. Studerende for MBA i nødsituert PEactivist-fond Hei alle: Jeg er en innkommende student på et MBA-program med WCBooth-type med tidligere erfaring i gjeld og VC utenfor USA. Før-MBA, Id liker å søke en pre-MBA internship med en distressed PE. Lateral Levfin intervjuer Hey Guys, jeg har nettopp ferdig med første år i en cb-gruppe på en stor euro bank som nå ser til side til LevFin. Jeg lurte på om noen har hatt erfaring med å intervjue på Erfarne analytiker. 039F-du money039 Det ser ut til at Google har spratt for mye penger inn i AIAV-avdelingene, fordi de går andre steder. Ifølge Bloomberg. En grunn Staffers Quit Googles Car Project Selskapet. Amerikanske og europeiske markeder potensial for omveltning Å se den politiske opprøret som skjedde i USA og potensialet for det som sprer seg til Europa, har jeg et par scenarierespørsmål som jeg vil gjerne avsløre. Første sammenbrudd av. Hvordan forberede deg på din første jobb som egenkapitalforskningsanalytiker på et langt investeringsfonds for investering. Heres min bakgrunn: Jeg har en BA i økonomi og MSc i investering. Akkurat nå tenner jeg på en investeringsbank. I 2 uker starter jeg min første heltidsjobb som en egenkapitalforskning på buy-side. AMA: Nåværende junior kvantitativ forsker Hei alle, Ive likte dette forumet mye, til tross for at det for det meste handlet om IB. Samlet karriere råd her har vært veldig bra for det meste. thebrofessor foreslo i forrige uke å gjøre en AMA så jeg stotter. Kan jeg være en MBB-konsulent Tittelen oppsummerer det virkelig. Jeg tror jeg har de nødvendige legitimasjonene på mitt CV for å få et intervju på MBB. Jeg er på finansområdet akkurat nå, og jeg har virkelig ikke sett noen som. 6. februar 2016 - Aksjemarkedsanalyser Markedsanalyse Det var en annen positiv uke for aksjer. Den store cap SampP 500 stengte 0,9 og satte en ny rekordhøy. De mindre aksjene i Russell 2000 satte også ny rekordhøyhet. L Real Estate Hong Kong Er noen kjent med L Real Estate i Hong Kong Min forståelse er det en ganske liten utviklingsbutikk med et 100M fond som hovedsakelig blander bruk luksus retailhotel prosjekter. Hvor neste? Jeg er en senior revisor hos en stor finansinstitusjon, og jeg har serverintervjuer oppført internt. Mitt mål vil i siste instans være en strategisk rolle i et bank - eller fintechfirma. Jeg tenker. finansierer oss for å kunne jobbe på nba18mt Im glad med sluttresultatet. I øyeblikket er Harjola og Facepalm Games takknemlige for initiativer som Indie Fund som bokstavelig talt finansierer oss for å kunne jobbe på NBA 2K18 MT game. Indie Fund. HJELP Trenger du informasjon om firmaet Hei kollegaer, jeg trenger litt hjelp. Jeg har nylig fått kontakt med et firma kjent som ACT Commodities. HQ i Amsterdam, men har kontorer i NYC og San Fran. Jeg kunne ikke finne mange vurderinger på firmaet. Skal jeg være bekymret for automatisering og roboter High school senior her og jeg vil gå inn i finans når jeg blir eldre (jeg vet, jeg vet). Jeg valgte Finance siden det samsvarer med mitt ferdighetssett og interesser, pluss det raske tempoet er attraktivt. Det å være. Feb 14 2017 (hele dagen) til feb 17 2017 (hele dagen) feb 14 2017 (hele dagen) til feb 16 2017 (hele dagen) feb 15 2017 : 00:00 til 14:00 17 februar 2017 - 20:00 Disse 6 gratis finansieringsmodellene kan hjelpe deg med å lande din 100k drømjobb Vår morsomme Excel-trening og utfordringskonkurranse DCF-modellering, massevis av gratis maler Videoopplæringsvurdering på tradingkomponenter Kontantstrøm Modellering og mer Jeg vil normalt selge dette for minst 200, men tilbyr det gratis som en søt bestikkelse for å bli med i vårt fellesskap på 350.000 medlemmer. Se deg på innsiden Lazy Bli med oss ​​og få de 6 gratis leksjonene med 1 klikk underAdditional Paid In Capital BREAKING DOWN Ytterligere betalt i kapital Egenkapital og gjeld tilbys begge til investorer som et finansielt produkt. Som andre produkter, er det en kostnad for å lage produktet, og selskapet tjener penger til å selge produktet for profitt. Ekstra innbetalt kapital, også kjent som innskutt kapital over pari, er en annen måte å henvise til fortjeneste på aksjemarkedet. Det er bokført verdi av fortjeneste ved å selge en aksjeandel i tillegg til kostnaden for aksjen. Kostnaden for andelen er referert til som pålydende. Verdiverdien for en aksje er trykt på lagerbeviset. Ekstra innbetalt kapital er beløpet som investorene har betalt selskapet utover pålydende. Det er viktig å merke seg at ekstra innbetalt kapital kun registreres ved det opprinnelige offentlige tilbudet. Transaksjonene som oppstår etter det innledende offentlige tilbudet, øker ikke tilleggsinnbetalte kontanter. Tilleggsbetalt eksempel på kapital Anta at et selskap utsteder 1 million aksjer med en verdi på 50 per aksje. Når aksjene kjøpes av investorer, betaler de imidlertid 70 per aksje, en premie på 20 over pålydende. Når kapitalen mottatt fra dette emisjonen er registrert, tildeles 50 millioner til en aksjekapital eller innbetalt kapitalkonto. Det overskytende 20 millioner er allokert til den innskuttte overskuddskonto som ekstra innbetalt kapital. Noen selskaper velger å skille ytterligere innbetalt kapital fra bidragsoverskudd i balansen. Par value er et vanskelig konsept for studenter av regnskap og finans, men det er hjertet av den ekstra innbetalte kapitalberegningen. Parverdien representerer kostnaden for en aksjeandel, men er et vilkårlig tall. På denne måten kan ekstra innbetalt kapital betraktes som et vilkårlig tall og derfor noe meningsløst. Det er ekvivalent med et selskap som selger luft, tilordner en vilkårlig kostnad til luften og deretter reserverer forskjellen som fortjeneste. Verdiverdien er satt når selskapet opprinnelig utsteder aksjer før det er et marked. Når det er sagt, er det ikke uvanlig at pari-verdien blir satt til 1 cent per aksje. Dette skyldes statlige lover, hvorav noen begrenser selskapene fra å selge aksjer under pari-verdi. Noen stater tillater selv at selskaper tilbyr aksjer uten verdi.

No comments:

Post a Comment